follow me

amin

الأحد، 1 يونيو 2014

تحميل لعبة gta san andreas pc للكمبيوتر مجانا و برابط واحد وسريع وبحجم صغير جدا download game gta san andreas

 
                                                          
                                                        تحميل لعبة جاتا gta san andreas
                                                               

                                                                  متطلبـات تشغيل اللعبة  
                           
                              Memory: 512 MB        
                                   Video: 64 MB

           
                                      التحميل من هنا 

                       http://www.mediafire.com/download/sy8n41lpctccots/GTA+san+andreas+By+Riad+DZ.rar

التعليقات
21 التعليقات

21 التعليقات:

انتوا من المواقع الكويسة بس مش مشهورة ليه!!!!

انا متشكر جدا انتو من المواقع اللي تتعد علي الصوابع وشكرا كمان مره انا حملت امبارح بيس 6 وشغاله الف الالف وبحمل دلوثتي جاتا بس يارب ميكونش فيها مشاكل

التحميل فى الموقع دة زباله التحميل هنا 8 والتحميل فى موقع اخر50

الف الف شكرا
اهى بتتحمل
انا دخت عشان اجيبها

اللعبة شغالة 100 % يااااااااااااااااااااااااااااااااه و اخيرا لقيت سان اندريس

لو سمحت انا نزلتها وشغاله بس عايزة اعرف بيضرب ازاى ولما بكون معايا عربيه بيرجع لورا بيها ازاى عشان انا تعبت نفسيا من اللعبه :/

W يمشي قدام
S يرجع ورا
D يلف يمين
A يلف يسار
F يركب اوينزل من السيارة
اخوك / abo_naksa

انت كداب مش رضى تحمل

ياكلب ياابن الكلب يا فاسق ياعدو الله
حد معة سجارة حشيش

انا حملت اللعبة وفكيت ضغط بس ماجاني تسطيب جاني ملف للعبة بس

كس امهاتكن ولاد شرموطة ماله شغال كس امك يا ادمن انت ابن منتاكه

إرسال تعليق

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More